Fönstershopping

Idag har jag vart med Karin på stan och lallat runt. Det var så mysigt att komma iväg och mysa lite. Bara gå och glo och sitta och prata och äta gott. Jag vart som vanlig testsminkad på stan av Karin. Jag är nästan alltid osminkad så hon använder mig som provdocka. Supernice att alltid komma hem sminkad och snyggare än när man gick. hehe!

Varför ska man alltid hitta så mycket man vill ha när man inte har någora pengar? Problemet är ju att när man väl har pengarna så vill man inte ha något. Kanske bara är så för mig. Kom i alla fall hem med mat och kattsand. Det är inte skoj att sitta fast i arbetslöshetsträsket och inte veta hur framtiden blir.

I helgen blir det i alla fall dop och 30-årsfest. Frågan är vad jag ska ha på mig. Har 2 nya klänningar som väntar på att få ut och svira. Haräven en fin blå paljettkjol som borde få ut och fira. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback