Sorry

Ibland när livet står upp och ner så skiter jag i att blogga. Mitt liv har under den senaste tiden vart mer upp och ner än vad jag kan komma ihåg att det vart förut. Bråk med sambon gjorde att jag tog kissarna under armen och flyttade hem till c-man. Slutade med att jag längtade tillbaka så nu sitter jag här igen. Även om jag valt en ny väg i livet så är det skönt att jag och Kalle inte bråkar just nu. Bara för att man vill att det ska funka så gör det inte alltid det. Så är det med livet. Inte nog med att allt har på senaste tiden vart drama så är jag sjuk som en gnu med. Jag tror jag har ont äverallt där man kan ha ont. Urinvägsinfektion, tjock i bihålorna och kli i halsen och typ ont i alla tänder och tandkött. Vet inte om jag ligger och spänner hela käkarna på nätterna eller vad det är. Har så ont så jag knappt kan äta. Sedan har man ju vänt på dygnet totalt av att vara så orkeslös som man är när man är sjuk. Men nu ska jag föröka få i mig något och titta på en film tror jag.

Jag kommer tillbaka kära blogg. Sakna mig inte för mycket.

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

SAAAAAAAKNAR!

2008-01-18 @ 13:35:05
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback