Vad gör jag uppe?

image258
I går hade jag en otroligt rolig kväll. Var ute och åt med old friends och sedan partade vi loss med avslutning på palace. Träffade massor skoj folk. Allt från nära vänner till kännigendisar. Glad och full som alltid. Vaknade strax innan 8 imorse och var tvungen att äta. Statoil är räddningen så här tidigt på söndagar. Snöat har det gjort med. Hade bra lust och följa några söta kissekattspår som jag hittade. Men trött och hungrig som jag var så gick jag hem istället. Får ut och leka senare istället. Funderar på att smyga på folk och kasta snöbollar på dom. Är på bushumör!

Nu ska jag lägga mig och titta på X-files och gosa skiten ur katterna så min bakfyllefrossa ger sig. För övrigt är jag sugen på banan. Var superlänge sedan jag åt en sådan trevlig och gul skapelse. Att vara bakis är nog som att vara gravid. Jag blir alltid sugen på konstiga saker som jag inte brukar vilja ha annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det några snöbollar? :)

2008-01-27 @ 17:59:36
Postat av: Universalappeal

Nej det blev ju inte det. :(

2008-01-28 @ 12:39:42
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback