Van Veeteren: Svalan, katten, rosen, döden (2005)

"Münster upptäcker kroppen av en ung strypt kvinna i hennes hem och överraskar mördaren som fortfarande finns i lokalen. Mördaren hinner fly, men lämnar efter sig en sällsynt bok på platsen. Boken innehåller en hälsning från den skyldige. När ett offer till hittas sätts Van Veeterens litterära kunskaper på prov för att hinna stoppa seriemördaren innan fler mord begås."

Sorry men nu har jag sett den här filmen 2 gånger. Kom inte ihåg att jag sett den förut. Nu vet jag varför. Den är asdålig. Den här filmen borde brännas så illa är de. Skådisarna är usla och storyn är trisst. Tacka vet jag Beck och Wallander.

image257

0/5
En av de sämsta filmer jag sett tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback