Packning

I går var jag hemma hos mamma och pappa och lånade resväskor. Kunde inte hålla mig när jag kom hem utan började packa. Eller i alla fall kolla vad jag ville ha med mig. På grund av Ellen har jag nu packat ner massor med skor. Det kommer helt klart bli många av de som inte får följa med. Jag har till och med Klackskor med Sofia. Haha! Annars är det än så länge bara strandplagg i väskan. Varför släpar man alltid med sig en massa skit man inte kommer ha på sig i alla fall? Jo, bara för att man kan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja ja, ta med er "klackskor" ni. Jag kan verkligen se hur grabbarna rynkar på näsan när ni ska stolpa fram på kullerstenen. Som sagt, här tas det bara med flipflop eller möjligtvis de fina skorna jag fick av er i födelsedagspresent. Fast det är faktiskt mest för att jag fått dem av er...

2008-07-14 @ 16:01:46
Postat av: Universalappeal

Men de åker ju bara på när man ska gå in någonstanns. Jag tänker inte drälla runt på stan med dom i timmar precis. :) De ligger i väskan och ballerinorna på fötterna i så fall. Eller å andra sidan så kanske jag inte kommer ta på dom alls. Haha!

2008-07-14 @ 16:33:14
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback