Fler bilder från midsommar

Tack Sofia! Jag lägger upp lite av bilderna ifall att fler vill se dom. :)


Ja det vet i spörs vad jag håller på här men det är säkert något viktigt.
Jag och Kalle har precis kommit fram antar jag.


Grabbarna leker med en rund sak även kallad boll.


Nu har partydjuret Roy kommit och hälsar glatt på Lisa och Ellen.
Ellen var hundvakt åt grannen.


För att slippa städa allt för mycket hade jag ordnat 4 sopsäckar.
Burkar, glas, skräl och, ja ni ser själva.


Maria fixar(?) och grabbarna (T-björn, Crille, Olsson och Räka) ser ut att vänta på maten.


Håller Olsson tidningen uppochner?


En Räka, en Roy och grabbar med öl.


Crille och Maria dansar runt den snart färdiga stången.


2 nöjda stångbyggare


Självklart kom regnet när vi skulle äta men vi fick det varmt och mysigt inne istället.


Lika som ölburkar.


Någon som vill smaka? Maria och jag gjorde grymaste tårtorna.
Ok! Jag har ännu inte hunnit få på sminket.


Nu ska det ätas.


Nu har äntligen Malin lyckats komma hit efter bromsfel och bilhyrning.


Roy utan en Roger.


Solen tittade förbi ibland.


Tid för lek. Lag 1 (Kjells A-lag) spanar in sina motståndare.


Lag 2 (Manchester United) ställer upp med klassisk lagpose.


Lisa kastar hästsko.


3-ben med snaps och vatten.


Jag matar Johan i Masmallows-leken. Det gäller att kunna säga midsommar.


Ellen matar T-björn.


Den klassiska lappleken var sista grenen.


Där kunde det sluta så här.


Sedan fortsatte festen men inga fler bilder finns för att bevisa detta.
Maria, Jag och Kalle ligger och slöar i morgonsolen dagen efter.


En del piggare än andra.


Korv med bröd och sill och potatis stod på "dageneftermenyn".


The grillmasters!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanoners att du la upp bilderna här så att alla kan se. Jag har mailat bilderna till de som jag har adresserna till men tyvärr var det inte alla, och Ellen kunde jag inte maila till eftersom hennes mailbox var full :). Ang. bild 1 så tror jag att du precis har fixat med sopsäckarna, vilket iofs inte förklarar varför du har så brådis....

2008-06-23 @ 14:51:41
Postat av: Universalappeal

Jaha nu minns jag. :)

2008-06-23 @ 15:24:18
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback