Frukost på jobbet!

Det är nog det bästa jag vet när vi får frukost på jobbet. Så mysigt och gott. Varför får man inte det på alla jobb? Dagen blir mycket bättre efter man har ätit lite. Frågan är hur min figur kommer se ut efter att ha jobbat här ett tag. Vi äter hela tiden tycker jag. Sedan så har ju jag godis på mitt skrivbord med. :) Kan sakna förra jobbet lite när det är fint väder. Tråkigt att sitta inne så mycket men bra myckte lugnare jobb. Än så länge har det itne vart så stressigt i alla fall. Idag kom mitt älskade freehand med så jag känner mig lite mer hemma. Måste se till att ta med lite grejer att ha på kontoret. Har i alla fall bytt bakgrund på datorn nu till mina älskade missar. Ha en bra dag alla!

image409

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag på jobbet!

2008-06-04 @ 09:38:25
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback