Helgen!

Hade superskoj i helgen även om jag nu så här på måndagen kan tycka att man kanske skulle gått och lagt sig lite tidigare. I lördags var det fotboll och palace och igår var jag hemma hos mamma och pappa en sväng. Kalle måste fått i sig ett blåpiller på krogen för jag fick inte vara ifred på hela kvällen/natten och söndagen. Haha!

Nej nu är det frulle snart. Tack och lov. Lyckades missa spårvagnen i morse med. Antingen åkte den för tidigt eller så har någon ställt om min klocka eller så har de gjort om tidtabellerna. Kan dock inte komma in på östgötatrafikens sida för att kolla de (nya) tiderna.




Sofia du ska kolla på hm:s hemsida efter den här tröjan på kortärmat. :)


Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Den där toppen har jag vet du, fast den lilarosa!

2008-06-16 @ 12:53:13
URL: http://thyroid.se/wondervoll
Postat av: Universalappeal

Ja men det är ju den rosa hon vill ha. Hon såg ju den på dig i din blogg. :)

2008-06-16 @ 13:03:50
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback