Jag vill shoppa!

Men har man inga stålar så blir det inget shoppandes. När pengarna väl rullar in så blir det till att betala resan och betala igen Johan och sedan måste jag hålla i alla pengar jag har så jag har råd att leva lite när jag väl är i utlandet. Tur att midsommar blir billigt i år. Skoj ska det bli i alla fall. Vi har fixat grymaste festen hos Ellens föräldrar. Deras hus alltså. Föräldrarna skulle till landet eller vad det nu var. Så nu hoppas vi bara på att massor med folk kommer och vädret blir kanon.

Kanske skulle kolla lite på HM om de har något skoj att shoppa. Skickade ju tillbaka lite grejer igår som inte passade.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får passa på att shoppa när vi är i Turkiet! Det finns faktiskt massor att handla, inte till Thailandspriser kanske men billigare än i Sverige. Dessutom kan jag meddela att eftersom frakter och sånt blivit så dyrt så flyttar många företag sin tillverkning från Fjärran Östern och Turkiet har blivit jättestora när det gäller textil (citat från en tidning :) ). Med andra ord borde vi kunna fynda mycket kläder till bra priser där eftersom mycket tillverkas på licens i landet. Bra va?

2008-06-05 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback