Midsommar!

Midsommar var mycket trevligt. Vi åt och drack gott hela dagen/kvällen och in på natten. Vädret kunde vart bättre men allt flöt på bra tycker jag.

Här kommer lite bilder från midsommar.



Jag utanför Ellens föräldrars mysiga hus på baksidan.


Ellen med Cidern i högsta hugg på väg mot pool och (dansgolv)


T-björn har strippat lite inför lek med fotboll


Sofia och Räka i djup diskussion?


Kalle och Johan


Crille med ölen redo


Jag igen med Stallet och Johan i bakgrunden

Sedan blev det visst inga mer kort tagna med mobilen. Måste skaffa mig en kamera. Lyckades ju bara fånga en del av partyfolek på bild. Vart ju mest på mig själv. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kolla din mail! Har precis mailat de bilder jag har från midsommar.

2008-06-23 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback