NEJ NU FÅR DET VARA NOG!

Vad hände med träningen inför den här sommaren? Det blev som alla andra sommrar.  Jag är nog den lataste i världen. Blir tokig på alla duktiga människor som är ute och springer flera mil i veckan och äter sallad till lunch. SJälv äter jag gorbys och har ätit chips varje dag sedan EM började. Det kommer inte bli mindre kalorier imorgon antar jag. Nu måste jag faktiskt se till att rycka upp mig om jag ska få allt att sitta på plats tills Turkiet. Men jag känner ju mig. Jag kommer göra 3 situps någon dag för att sedan ge upp och sätta mig framför tv:n med en påse chirre. *ler*

Finns det någon som kan sparka mig i baken så jag kommer igång? Jag behöver en personlig tränare och en personlig kock. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback