Bra hållt Sofia

De ringde igår och sa att jag ska få komma på ytterligare en intervju. Sen är det bara att vänta antar jag. Spännande! Vänt på dygnet har jag visst lyckats göra men jag har haft en otroligt mysig kväll/natt. Frank (min katt) fick komma ut och springa av sig lite i mörkret och efter det var Kalle och jag ute på kvällspromenad och pratade om allt och inget. Sedan åkte vi och handlade på statoil vid 24 när pengarna trillat in på kontot. Hem och lagade Korvstroganoff och ris tittade på two and a half men. Sedan roade vi oss med att spela schlagerspelet och slutade inte fören vi gått igenom alla 250 frågorna. Haha! Efter det tittade vi på senaste avsnittet av southpark. Skrattade bra mycket mer då än när vi tidigare kollade på svt:s morgonsoffan. Det var riktigt tråkigt. Bara Björn som var lite halvskoj och knappt det. Han var ju knappt med alls. Nej nu ska jag busa med katterna som tydligen fått senap i häckarna eftersom de springer runt och härjar som tokar. Sen Arkiv x och sova. Kram på er!

image313

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback