Humm!

Jag vet att ni ringt, sms:at och haft er men jag däckade igår efter intervjun. Tack för alla hållda tummar och peppning.

Vad som hände på intervju nr 2 var att jag fick träffa de folk som sitter på det kontoret som jag kommer få jobba på om jag får jobbet. Ja jag har ju inte fått reda på det än. Intervjun gick nog bra tror jag men jag gjorde nog bättre ifrån mig förra gången. Tydligen så är det ett steg till i denna otroligt utragna process. Nästa steg är att invänta ett samtal (som jag kommer få tisdag eller onsdag) om intervju nr 3. Då är det hägsta hönset som ska säga sitt. Alltså VD:n. Jag var så besviken när jag kom från itervjun att det ännu inte var över. Får alltså vara nervös ytterligare tid. Förhoppningsvis en intervju till och sedan vänta på svar om jag får jobbet. Men om jag får det är jag lyckligast i världen känner jag. Nej nu ska jag äta lite då det var över 12 timmar sedan jag åt sist. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: C

den som väntar på nått gott... :)

2008-03-18 @ 06:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback