Ny bloggfärg

Ja jag har missat att blogga på ett tag. Först hade jag ingen lust för jag var lat, sedan för att jag var nervös inför min arbetsintervju i stockholm och sedan för att jag var trött efter den. Var som sagt många spännda dagar innan intervjun och musten gick ur mig när den väl var över. Intervjun gick nog bra. Känns så från min sidan i alla fall. Supertufft kontor mitt i stockholm med spännande människor innuti. Hon som intervjuade mig var lika trevlig (om inte trevligare) som jag fick uppfattningen av att hon var på mail och telefon. En cool tjej på 30+ som enligt mig är en riktigt bra förebild för en tjej som jag. Ska få göra ett arbetsprov innan jag får reda på om jag får jobbet eller inte.

Nu till de tråkiga som fick mig att ändra färg på min blogg. Min syster ringde igår och berättade att hon har bröstcancer. Än så länge vet jag varken ut eller in utan går mest runt och är väck i huvudet. Hur jag överhuvudtaget ska klara av att göra ett arbetsprov just nu är frågan men det får gå som det går. Jobb är viktigt men inte såååå viktigt. Man får lite mer tankar om livet och vad som är viktigt och så vidare. Jag får återkomma om mer tankar runt det hela när huvudet funkar som det ska igen. Ta hand om er och kolla och känn på brösten allt vad ni kan.

image305

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback