Tillbaka

Ok! Nu har jag slarvat igen med att inte skriva. Har ju jobbat hela veckan så jag har vart helt slut och så har det vart så mycket annat i huvudet. Har knappt haft datorn på alls. Syrran opererades i veckan för bröstcancer i alla fall. Operationen gick bra men de vet ännu inte resultatet av den. Hoppas på det bästa.

Bröllopet förra lördagen var otroligt skoj. Roligaste festen på länge. Jag får se om jag kan få tag på en bild på vad jag hade på mig. Själv glömde jag ju kameran men Sofia tog massa kort så jag får låpna ett av henne kanske. Maila över lite bilder Sofia. :)

Idag är det skönt att vara ledig. Jag somnade vid 5 igåreftermiddag och gick upp vid 7 i morse. Snacka om att ha lite att sova igen. Idag blir det till att köpa kattmat då katterna fått leva på burkmat de senaste dagarna då pengarna var slut. Får se hur stor säck jag lyckas bära hem själv då Kalles bil inte funkar. Skulle vara nice att ta en sväng på stan med men Karin är i Belgien. Kanske finns någon annan som har lust. Ikväll ska jag till Ellen och fira att hon blir 27 och om jag hinner blir det en sväng över till mosters inflyttningsfest med. Nu blir det i alla fall frulle och americas next top model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback