Tjoho!

Idag skulle jag visst städa lite var det tänkt. Hamnade i soffan med världens sötaste kisseunge istället. Gosigare katt får man leta efter. Efter en timmes gos somnade vi båda och när jag vaknade låg hon kvar.Just nu går hon och omkring på skrivbordet och slickar på allt hon hittar. Hon gör sånt. Hon kan sätta sig och slicka på väggen ibland och spinna. Så fort hon är gosig ska hon slicka på allt. Knäppkatt!

Igår var jag med Karin på stan och kollade läget lite och fikade. Var skönt att träffa henne då det var ett tag sedan. Gav mig en uppåtkick som jag så väl behövde. Shoppingsugen är jag med men just nu pank som en gris så det får vänta. Hittade lite fina grejer på forever21 när jag surfade runt.

image311image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback