Fiasko och Gustav Vasa-frilla.

Jag vet inte vad jag ska tycka. Visst hade jag hoppats på att det skulle gå bra för Sverige. Att vi skulle komma i topp 10 i alla fall. Mycket förvånad över att vi kom så långt ner på listan för så dåligt var det inte. Men hade hon kommit på topp 3 hade jag nog tyckt det var fiasko med. Jag gillade Ryssland, Ukraina och Turkiet. Roligast under kvällen var helt klart Gustav Vasa-frillan på konståkaren. Jag blir alltid så full i skratt nr jag ser honom.

Nej nu ska jag ta och planera lite inför veckan så jag vet vad jag ska handla på stan med Karin sen.

Behöver:

1.  Ny Mobil (min har träffat marken för många gånger)
2.  Nyttig mat (jag kunde inte knäppa mina svarta byxor häromdagen hur mycket jag än försökte)
3.  Kalender
4.  En väska
5.  Byxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback