Lång dag

Imorse ringde klockan vid 4. Iväg till jobbet och jobba som en tok till 15.15. Tony kom och hämtade mig för att köra bort mig till min itervju. Hoppas det gick bra. Kändes helt ok även om jag var trött. Mina arbetskamrater fick sig en chock på jobbet eftersom jag bytte om och sminkade mig innan Tony kom. Fick massor med komplimanger. Haha! De har ju aldrig sett mig i normala kläder eller smink förut. Efter intervjun så gick jag hem. En bra promenad från himmelstalund via strömmen. Så fint där nu när det är vår.

Väl hemma så bytte jag skor eftersom jag gått i på tok för osköna (men snygga) skor från itervjun. Ner på stan och åt pizza med Kalle och sedan gick vi runt och drev för att se om det fanns något skoj vi kunde hitta på. Det slutade med att vi gick in i en bingohall och spelade. Jag fnittrade nog under hela bingospelet. Bingouppläsaren lät på tok för rolig och alla gammla tanter som var där såg så roliga ut. Efter det gick vi och köpte pringels med grillsmak. Inte testat dom innan. Helt ok faktiskt. På vägen hem så gick vi in och tittade igenom alla utställningar på konstmuséet och sedan hem för att titta på äntligen hemma och spela lite dataspel.

Nu är det sängen som gäller för mig tror jag. Jag har gått och stått hela dagen så fötterna är helt ömma. Hoppas det går vägen med jobbet jag sökte men imorgon är det tidigt som vanligt som gäller. Kalle fyller år imorgon och jag är helt pank så det ska bli spännande. Inte har jag betalt hyran heller. Ska bli så skönt när man får lön i slutet av maj. Även om det inte är så mycket pengar. Hoppas jag får jobba hela maj. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skulle ju höra av dig och berätta om arbetsintervjun ju! Nåja, jag fick ju läsa om den här iallafall. Har varit på bio och sett "21", har ni sett den än? Helt OK faktiskt även om jag måttligt road av poker. Jimmy fyller ju år idag så vi bjöd honom på bion och kebab, svulligt värre trots att det bara är tisdag. Jag hör av mig imorgon. Sweet dreams!

2008-05-06 @ 23:44:00
Postat av: Akrogirl

Härlig dag! Var det kul att spela bingo? :P

2008-05-07 @ 02:30:45
URL: http://thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Linnea Edman

Hejsan

kolla gärna in min blogg och ha en mysig söndag (:

2008-05-11 @ 12:24:21
URL: http://linneasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback