Ompysslad!

Jag har inte skrivit på ett tag. Det har ju vart valborg och sen har jag haft annat för mig. Igår hade jag mysig hemmakväll för mig själv då Kalle var och spelade poker hos Alex. Nu har han precis åkt för att bowla men jag stannade hemma. Hade så skönt och lugnt igår när han var borta. Film och serier och ships och mys med katterna i soffan. Tänkte ha en repris på det ikväll. Kalle hade spa för mig nyss så jag känner mig nu ren på ställen jag inte visste jag hade. Haha! Det är bra att bli tvättad ibland på ställen man inte når så bra. Nej nu ska jag lägga upp 2 filmer jag sett och sedan ska jag ta och lägga mig i soffan och titta på gossip girl. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback