Tråkig till bra måndag

Segt som vanligt att gå upp tidigt på en måndag och sedan jobba hela dagen. Nu är det dock bara 4 dagar kvar tills det är över på detta ställe. På hemvägen fick jag dock ett mycket sött sms av sambon och väl hemma hade han lagat mat och köpt blommor  till mig. Måndagen blev genast mycket bättre och så fick jag somna en stund så nu känner jag mig lite piggare. Men jag måste ju sova snart igen. Hehe!

Dessa skor från Go Jane är jag lite sugen på att klicka hem. Fick för övrigt sms-avi att mitt hm-paket har kommit men jag kan inte hämta ut det eftersom jag inte har någon legetimation. Klantigt. Får dock mitt pass på lördag så jag kan nog gå dit då hoppas jag.

image406


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback