Depp

Pappa ringde och frågade om vi skulle komma och äta.. Jag sa jag men så klart visste jag ju redan i förväg att jag måste hitta på någon ursäkt för min kära sambo som så klart skulle vägra följa med. Ringde och frågade om han inte skulle följa med och få lite mat. Vi bor alltså i samma som min mor och far i fall att någon undrar.Inte långt att åka med andra ord. Nej han skulle så klart inte med. Han berättade istället att min nya fina dator inte funkar. Han skulle starta den och den går inte alls igång. Jag blir så less. Känns som om min Sambo bara drar olycka med sig. Kan man bya pojkvän för en dag och kolla om turen vänder. ;)

Helgen var i alla fall supermysig och bilder kommer innom kort. Det vill säga om min dator funkar när jag kommer hem. Kalle kommer inte få pilla på mina prylar något mer. Han är värre än Sofia när det gäller tekniska grejer. Allt han tittar på går sönder. Till och med jag. Haha!

Kommentarer
Postat av: Karin

Trist att han inte vill följa med dit! Så skönt när ens föräldrar gillar ens pojkvän - och pojkvännen gillar ens föräldrar.

Funkar din dator?

Kram!

2008-11-10 @ 19:46:38
URL: http://nailmail.se
Postat av: Sanna

De gillar Kalle massor som tur är. :) Datorn funkar.Vet inte vad det är som är fel.

2008-11-10 @ 19:57:45
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback