Framtiden?

Jag kan ju börja det här inlägget med att berätta vad jag råkade ut för igår när jag skulle hem. Jo det ska ni veta att spårvagnar går på el. De stängde nämligen av strömmen för spårvagnarna då det hänt en olycka vid resecentrum så vi fick sitta i mörkret och glo i 30 minuter i väntan på ersättningsbussar. Superskoj när man bara vill hem. Det hela slutade med att jag inte orkade sitta där och nörda så jag gick helt enkelt 4.5km hem. Kan ju säga att jag var hemma entimma och 20 minuter senare än vanligt. Blä så störigt! Sedan går man där och irriterar sig på att man inte fick för sig att gå redan från första början utan satt kvar i spårvagnen och hoppades på det bästa. Jaja! Hem kom jag i alla fall.

Idag ahr det vart full rulle på jobbet och det är inte över än. Inget blir som det ska och nada funkar. Så jobbigt! Dagen är dock inte över än och det vet i spörs om den kommer bli eftersom jag har 1000 saker att göra. Jag vill ju hem och sova.

Annars så kan jag tack vara Sofia tilldela mig själv lite vuxenpoäng idag. Har nämligen fixat ett eget pensionssparande. Så vuxet liksom! Jag måste nog hem och bleka håret fort som attans så inte de grå stråna som antagligen kommer växa ut i rekordfart syns.


Jag har hittat en actionfigur som antagligen är baserad på min framtid. Från Powerpuffpingla till old catlady lixom. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback