Hos Gunilla

Lite bilder från helgen.

FREDAG!

När vi kom dit i fredags så hade Gunilla gjort lasange till oss. Så gott!


Till det drack vi vin och vatten som kostar skjortan, superlyxigt måste jag säga.


Trött och mätt och nöjd framför tv:n med Idol.

LÖRDAG!

På lördagen var det dags för shopping på G-kås/ullared. Fy vad folk det var.


"ÄT MITT FINGET" - Gunilla


In action!


Haha! Så här tomt var det inte i vagnen när vi gick ut vill jag lova.


Trot eller ej men de fick med mig ut på en kvällspromenad efter en heldag på Ullared.

SÖNDAG!

 Gunilla testar sitt linne som hon fick av oss tjejer i födelsedagspresent.


Titta! De fick ut mig igen. *ler*


Gunilla gör ett Jordanhopp


Nej jag orkar inte ladda upp fler bilder. Datorn är så seg som sirap.. Fortsätter en annan dag. Måste ju hinna göra något annt med. Haha! elgen var i alla fall supermysig och jag längtar tillbaka. Trisst att tiden går så fort. Tack Gunilla! kram!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var verkligen en lugn och mysig helg vi hade. Man får väl tacka för sällskapet antar jag :)

2008-11-11 @ 10:58:30
Postat av: Gunilla

Tack för helgen. det var jätte trevligt :)

2008-11-11 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback