Leka med sig själv

Då kan det bli så här vackert. Tack för tipset Karin! Hade askul en hel kvart. Aja baja på arbetstid! :)



Nej nu ska jag återgå till slavarebtet. Håller på att vektorisera en apdålig logga som ger mig spader. Skönt att man slutar snart. Tvättid när jag kommer hem med. Inte glömma. Oh så tråkig min blogg är just nu. Sluta läsa innan ni blir ännu mer uttråkade. Mitt liv är inte roligare än så här just nu. Jobba, äta, skita, wow:a, sova typ. No life som Kalle och Fredrik skulle sagt. :) Någon som har något tips på vad jag kan skriva om? Bloggtorkan är total!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kolla, här kan du få massor med inspiration till ditt jobb http://www.svenskaneonskyltar.se/



Visst är PhotoFunia kul, haha! Snygg den blev med bild på dig!

2008-11-26 @ 18:28:14
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Anonym

Jag har massor av idéer till din blogg. "Dagens outfit" är ju ack så populär men sååå tråkig, vad sägs om att bjuda på "Dagens bild", typ en rolig bild på dig själv, bilder är ju alltid kul. Listor av olika slag roar mig också, ju dummare desto bättre, typ lista "10 maträtter som garanterat leder till att du blir kontorets släppa väder-kung". För övrigt tror jag nog bara att du är lite down för tillfället, du tycker ju inte ens att leta lägenheter är kul menar jag. Ta en bloggpaus på en vecka så har du nog massor att skriva om!

2008-11-26 @ 21:39:42
Postat av: Sofia

Ha ha ha, jag gjorde en "Ellen" och glömde skriva mitt namn. Naturligtvis är jag skyldig till ovan kommentar.

2008-11-27 @ 09:35:25
Postat av: Sanna

Ja men nu känns det lite skojigare igen. Ibland är det bara så där tråkigt allting men idag är det bättre. :)

2008-11-27 @ 11:27:04
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback