Nyplåtad

Igår var jag alltså model för expand igen. Mycket skoj och lätt jobb måste jag säga. Skönt även att få göra lite annat då och då. Jag är så glad att det är en massa snö ute men fy vad kallt det är. Jag önskar jag kunde ligga hemma i sängen och bara mysa.

I natt fick jag inte sova så mycket heller då Svinpäls lärt sig ett nytt trick. Hon öppnar min malmbyro och kryper ner bland kläderna och sover. Saken är den att det är mycket grejer i lådorna så de är tynga som as. Dett resulterar i att det tar en kvart för henne att få upp dom och det låter som om hon river hela lägenheten typ. Man vaknar alltså av oljudet hon för. Säger åt henne att sluta och stänger lådan igen (smart som man är). Självklart är hon ju igång igen någon timme senare och försöker få upp lådorna. Så trött jag blir. Jag får ju skylla mig själv som inte kastar ut henne men det är ju så mysigt med kissarna i sängen.

Nu är det frulletime snart. Jag är hungrig som ett djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback