På rymmen

Hittade en liten svart skrikande katt utanför jobbe precist. Den såg ut att vara på rymmen för räddare kisse har jag inte sätt. Fick så klart inte tag på den så den fick itne följa med upp på kontoret. såg dock ut att inte vara skadad och den hade nog en ägare för speciellt smal var den inte.

Den sprang in på ett omhängnat område men se jag den igen ska jag minnsan ta den. JAg var så när på att locka till mig den men självklart kom den en tant och gick förbi då den vart rädd. Hela tiden jamade den som en tok. Hoppas den är ok! Oh jag blir så orolig när jag ser vilsna katter mitt i stan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, stackars lilla kisse. Jag är som dig, det skär alltid i hjärtat när man ser vilsna små djur. Jag vet att du tidigare nämnt att att du hellre skulle få en massa djurungar än barn och jag håller nog med dig. Nu är jag ju inte världens mest barnkära men håll med om att en kattunge är så mycket sötare. Dessvärre var det ju det här med min pälsallergi, det sätter ju lite käppar i hjulet men det finns ju faktiskt hårlösa djur också även om de inte är lika söta.

2008-11-05 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback