Shoppingstopping

Jag borde itne shoppa något alls den här veckan. Ska ju faktiskt till Ullared i helgen och det kan ju var skoj att ha pengar med sig dit ifall att det finns asmycket skoj där. Men jag vill ha på mig något nytt imorgon när vi ska på föreläsning på flygeln med jobbet. Ikväll ska jag se till att somna supertidigt för det håller inte att var uppe till klockan 12 på natten så här under vintertider känner jag. Jag är segare än den där gummibjörnen som sjunger i reklamen för skivan med alla mobilhits.

Annars händer här inte mycket Saknar Kalle eftersom det är så trisst att vara själv hemma och han alltid är borta nu för tiden. Låter som en gnällig desperate housewife nu men det är ju skittrisst när han jobbar borta hela veckorna och jag är ute nu helgerna med ibland. Kan någon hoppa in som min standinpojkvän så jag kan tjata ihjäl någon här hemma eller?

Idag var vi och kollade på nya kontoret. Ser ut att bli kanon men det var inte klart på långa vägar. Det är ju inflyttning och 7 veckor så än så länge var bara väggarna uppe typ.

Grattis till Obama som tog hem hela skiten! Coolt måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback