shoppingtime

Tjo! Så vaknade man halv 11 idag eftersom jag gick och la mig sent igår. Inte nog med det så hade jag mardrömmar och vaknade mitt i natten. Inte alls skoj men nu minns jag inte vad det haldlade om.

Visningen var spännande men det var på tok för mycket att göra med lägenheten för att man skulle orka. Sedan så var det så många som var intresserade så slutsumman blir nog rätt hög. Hade man tid och pengar skulle lägenheten kunna bli riktigt cool men orka. Letar vidare istället. Nu ska jag klä på mig för jag ska ner på stan och möta Karin. I går blev klockan för mycket för visningen tog sin lilla tid. Frank är ledsen att han fortfarande inte har någon uteplats och jag är ledsen efter som jag fortfarande inte har någon klädkammare.


Frank är en riktig gamer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback