Sjukligt alltså!

Men tanke på hur tidigt jag somnade igår så kan jag inte förstå hur jag kunde sova så länge i morse. Missade spånkan och allt men som tur är så plockade Camilla upp mig så jag kom inte försent till jobbet. Min sista månad på provanställningen nu så man vill ju inte klanta till det allt för mycket. :I

Igår vart det en del shopping på stan men jag han inte ta kort på mina fynd då jag hade massa annat att göra och sedan stupade jag i säng. Tidigt som sagt! Vart i alla fall 2 klänningar, 2 kjolar, en kofta och ett par strumpbyxor. Visar när jag kommer hem ikväll. Ska ju först på föreläsning och mingel med jobbet.

Beställde lite shit från H&M precis. Kunde faktiskt inte hålla mig fast jag lovat mig själv att ge upp det där. Skyller på att Kalle inte är hemma så jag måste trösta mig med lite nya kläder. Haha!

Den här är på väg hem till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback