Dagens problem

Ja dagens problem var att väja ut vilka dagar man ska vara ledig kring jul och nyår Det är ju så mycket klämdagar och så fyller jag ju år den 22 och så ska vårt företag flytta till andra sidan stan till ett nytt kontor mitt i allt. Jag skulle gärna vara ledig från den 20dec till den 6jan. Det vore nice det men vi får se hur det blir. Man behöver ju då bara ta 6 dagar ledigt för att vara ledig i 18 dagar på raken. Humm! Ska tänkas på.

Idag kom min dator tillbaka från IT-hantverkarna. Skönt att min trojan äntligen är borta. Eller de sa att det trodde den var det i alla fall och allt ahr funkat bra idag så det borde den vara.Nej nu ska jag hoppa i sängen och imorgon ska jag äntligen till frisören.


Svinpäls och Frank spanar in en liten fågenl på taket.
 Var så skoj att peta på dom då de var stela som pinnar
och satt så där säkert 10 minuter utan att rära sig.

Kommentarer
Postat av: ellen

va söt de var har du ordnat balkongen så du kan slappna av när de är på den?? kram kram

2008-10-25 @ 08:58:23
Postat av: Universalappeal

Nej jag har ju inte gjort det än. Har gjort lite tafatta försök men inget som håller allt för bra. Men nu är ju sommaren slut så jag antar att det inte är så brottom. Sedan hoppas jag ju forfarande på att jag ska hitta något bättre ställe att bo på. :)

2008-10-25 @ 14:17:00
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback