Djuren i buren

Här kommer lite info och bilder från igår.

Komenterer om att mina tuttar blivit stora: 5st
Frågan om jag är gravid: 2st
Mobbad för min ålder: 4gånger
Behövt visa leg för att komma in på palace: Yes
Betalat taxiresor: 2
Beställda drinkar på krogen: 2
Varma chips beställda och uppätna av mig: 4
Killar på festen som fick smällar av arg invandrarfamilja/grannar: 2st
Låt spelad på festen som jag gillar: 1
Vänner och bekanta på Palace: Asmånga
Möbler utslängda genom fönstret på festen: en golvlampa och möjligtvis en tavla.
Söndeslagna glas på festen: minst 4
Spyor: 1 vad jag såg i alla fall.

Detta var den grisigaste festen jag vart på tror jag. Men jag hade superskoj!  Skönt bara att man slapp vakna upp i den lägenheten. :)


Vem fick sitta längst fram i taxin tro.


Stackars Alex som fick sin lägenhet nergrisad.


Lillebror, storebror och så lilla Kalle.


Hum var det här före eller efter lampan flög genom fönstret?


2 av de sammalikadanabrallorna på festen.


So hood!


Djuren 1


Djuren 2


World of warcrafts största skräck! Eller menar jag festen?


Självklart så var Timmys pose lite mer hood än min egen.


Styrka ska så klart mätas. Typiskt killar! Nästa tjejfest  ska jag se till att vi också bryter arm.


Nöjd Rickard står som vinnare


Men Alex ger inte upp så lätt. Round 2!


Grisigt bord och titta! Det har äntligen dykt upp lite normala människor=tjejer.


Emmas vän och Emma.


Dan har kul på Palace?


Alex


Ännu en Alex som även är ett av de ökända djuren hittade vi på Palace.


Och så en klassiker!


jag igen!

Nej nu ska det bära iväg för att bli bjuden på lite mat. Mums!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni hade skoj igår, men det ser det ju ut som ni hade :). Det sista kortet var jättefint på dig, söt som alltid!

2008-10-26 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback