Go kväll sönosar

Så dagen spenderades på stan med Karin. Var på jajkt efter något till Jossan som fyller fjortis. Det vart en tröja och 2 nagelack. Själv shoppade jag 2 tröjor på h&m. Ska ta och visa kort på mena senaste inköp när jag laddat kameran. Det vart en Kajsa Varg på fräcka fröken och sedan bar det av för att testa på om jag kunde hitta något mirakel för min putande mage. Jag och Karin höll nog på att kissa på oss av garv när jag testde allt vad gördlar, korsetter och Bridget Jonestroser heter. Det var inte helt lätt att få på sig om nman säger så och vidare sexigt var det inte. Tyvärr  så kan jag inte säga att de funkade så bra so jag hoppats på men vi fick oss ett gått skratt i alla fall.

Nu har Kalle och jag var och handlat chips och läsk men jag ska försöka dra ner på det i framtiden. Sambokilona börjar gå till överdrift. :) Förövrigt är katterna heltokiga i min väska. Tog nämligen med mig resterna av tonfisksalladen vi åt på pizzerian intill. Självklart läckte det ut och nu luktar allt som låtg i tonfisk. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback