Ja jag ska....


Jag har abra inte orkat. Har vart full rulle i helgen med kryssning inflyttningskalas och städning och jobb och tvätt och hinna med att gosa med Kalle som är borta hela den här veckan med. :( Förstå att man är trött när man inte ens orkar sätta sig vid datorn och ladda upp lite bilder från kameran.

På jobbet har jag inte hunnit heller så mycket har det vart så jag inte ens kunnat blogga på rasterna. Eller vilka raster kanske man skulle säga. Idag har jag haft 4 kundbesök fast jag haft hundra andra saker att göra. Jobbigt när de ringer och säger.-Hej jag är i närheten och kommer upp en sväng. Jag har lite grejer jag vill att du gör. Kul men jag fattar itne varför alla ska passa på att komma och ringa på måndagar. Då har man ju redan en miljon mail som väntar med saker man ska fixa.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på csi new york, ta mums-mums och klappa på katterna innan jag ska ner till tvätten.

Jag har i alla fall äntligen köpt den perfekta hurvårdsgrejen för en datanörd. En spray som används ovanpå din vanliga hudvård och makeup. Skyddar mot föroreningar och elektromagnetisk strålning. Perfekt för dig som sitter mycket framför datorn. Haha! Det är ju såååå jag. Sedan vart det inte så mycket mer på taxfreen. Bara en massa godis och lite dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback