Lilla jag

Ok! I dag vet jag knappt om det kan tas som en komplimang eller inte att jag ser ung ut. Vi hade nämligen besök här på kontoret under fikan. På bordet ligger det en katalog som man kan beställa jultidningar ur. Min chef (vars dotter säljer) tyckte att detta var ett utmärkt tillfälle att hjälpa sin dotter. Klart ni ska passa på att beställa lite jultidningar, sa han när en av herrarna började kika lite i katalogen. Jaha! Är det du som säljer sa han och tittade på mig. PÅ MIG! Hahaha! Alla minaa arbetskollegor började så klart skratta och då kom nästa fråga. Är du över 17?

Ibland känner man sig inte så proffsig alltså när man får höra att man ser ut som en barnrumpa på sitt annars så seriösa jobb. LOL!

Kommentarer
Postat av: Sofia

LOL! Ta det som en komplimang vetja!

2008-10-28 @ 20:05:28
Postat av: Malin

hahahahahahahahahahahahahahahahaah!

2008-10-31 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback