Lite pix från i lördags

Som utlovat kommer här lite bilder från i lördags.


Johanna hade gjort rosa drinkar som var supergoda!


Men and SoFia


Gunsan


Hur många tjejer behövs för att få upp en baginbox?


Jag älskar denna minen på dig Sofia. Du ser så söt och trumpen ut.


La Ellen da sexy!


Johanna hade fixat till min favvomat, tackopaj! Eller jag gillar ju allt som inehåller ordet taco.
 Ellen Huger dock in på vinet på denna bilden.


En mörk bild på 2 mätta tjejer!


och där blev kvällen lite suddig. Haha!

Du får ta och maila bilderna från senar epå kvällen sedan Sofia. Min kamera dog  ju som vanligt när det börjar bli lite drag. Ska försöka få tillgång till Kalles burk med så jag kan lägga över Turkietkorten åt dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var verkligen kanontrevligt i lördags, en jätteeloge till Johanna tycker jag. Du får tyvärr vänta lite på mina foton, kameran befinner sig i huset men jag hämtar den imorgon.

2008-10-13 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback