Måndag igen

Oj vad tiden går fort. Hinner inte med känner jag men det är skoj att det går fort eftersom det betyder at det då snart blir jul. Jag är heltokig i julen och firar den med dunde och brak och massor med klappar, ljusslingor, pepparkakor och tomtegröt. Julen är toppen!  

Helgen var supermysig. I fredags kom Kalle äntligen hem och vi passade på att ha lite hemmaspa och mys framför tv:n. I lördags var jag och tjejerna bjudna till Johanna där det bjöds på uterbart god mat och dricka och sminkdemonstration. Sedan bar det av till Bomullsfabriken för lite shots och dans. I går var vi en sväng och tittade på Johan och Sofias nya hus. Åhh jag blir så sugen på att flytta. Såg så mysigt ut med allt nytt, nytt nytt och klädkammare som var stälrre än mitt badrum. Jaja! Snart kanske man kan hitta en lägenhet som uppfyller mina krav men tills dess blir det att bo kvar i sunktvåan på söder. Nu ska här jobbas och ikväll ska jag nog bara slöa. Hösten gör mig så trött. Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Er lägenhet är inte alls sunkig! Lite liten men sunkig tycker jag inte att den är. Ville du förresten titta på den där 3:an på Nya Rådstugugatan? (som jag mailade om i fredags)

2008-10-13 @ 10:29:18
Postat av: karin

En SMINKdemonstration och du tänkte inte ens tanken att jag ville följa med, eller du ville kanske inte ha mig med? Du får gärna vara ärlig mot mig om du inte längre uppskattar mitt sällskap för då ska jag inte tvinga mig på dig nåt mer. Förstår att tjejerna inte vill ha mig med, så jag ska inte tvinga mig på dem heller.

2008-10-13 @ 18:08:50
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback