Min mamma, gudfadern!

Idag så gick jag hem från jobbet. det var mörkt och läskigt (brukar inte vara mörkrädd) så jag ringde mamma. Hon var på stan så jag knallade dig och mötte henne för att hänga lite och äta något. +6+9999999999999999999999999952102877777777700 (obs frank la sig på tangentborrdet.)

Vi gick och satte oss på kycklingkebaben i filmstaden. Mamma är tydligen stammis där så jag som skulle beställa behövde bara säga. -Mamma sa att du vet vad hon vill ha, och visst gjorde han det. Sedan beställde jag till mig och då så kom han ihåg att jag brukarde (har nte ätit där på evigheter) be om en liten gaffel (detta har typ hänt 3 gånger) så det sa han så nöjt att han allt mindes. Han frågade även om jag flyttat eller något för att jag inte vart där på säkert 1 år. Jag undrar om Mamma har typ lekt maffia eller något för att vi ska få denna specialbehandling som även innehöll gratis läsk och extra pomme. Nästa gång jag går och äter någonstanns ska jag ta med min maffiamamma är en sak som i alla fall är säker.


Så här går det antagligen till när mamma handlar kebab

Kommentarer
Postat av: Sofia

LOL! Din mamma är så skön!

2008-10-30 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback