En soffa sitter man inte i

Inte blev det något stan igår inte. Däremot kom Kalle och hämtade mig för en tur till ingelsta för att köpa kattmat och kattsand. Sedan sprang vi in i alla möbelaffärer och letade efter en soffa. Tror ni det fanns någon jag ville ha då? Nej just det! Varför kan de inte fatta att jag inte vill ha en 2sits med divan. Jag vill ha en soffa som man lätt kan ligga 2 i utan att behöva ställa ifrån sig chipsskålen, slänga ner katterna och skippa kuddarna för att få plats. Den enda som såg ut att kunna uppfylla de krav lite var ju så klar dyr som ett as och det blir inget då jag vill kunna skvätta coca cola, spilla dipp i sden och ha 2 klösande katter i närheten av soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback