Allt blev bra tillslut

Trots att min dag började dåligt med att jag försov mig, trillade och hade sönder min sko på vägen till jobbet och sedan fick gå hela dagen med blöt fot och smutsiga brallor så blev det en bra dag. Men det skulle dröja tills efter jag nästan gick in på toa för att börja tjuta för jag hade så mycket att göra och hjärna bara blockade sig och datorn ville bara göra fel. *långa meningar det blev, jag är värdelös på att skriva* Haha!
 
Ok nu till det bra. Min chef hade köpt mina favoritchips till mig. Jag blev helt lyrisk! Alltså dessa ships går bara inte att få tag på i den här staden och jag vet inte alls vart jag kan köpa dom förutom när det är marknad. Jag blev ju så besviken när augustifesten var i stan med marknad och allt och det inte fanns några chips. Hurra för min chef som fattar vikten av en påse underbar chips för en chipsälskare. Sedan när jag trodde jag skulle åka hem och ha tråkigt så får jag ett mail av Sofia som frågar om jag är sugen på IKEA-korv. Iväg till IKEA alltså för att äta korv och handla lite. Jag köpte på mig lite bra och ha saker och impulsshoppade en stor växt som katterna redan har testat att klättra i och äta upp. *ler*

När vi väl var klara och höll på att packa in i bilen på arkeringen så cyklar det förbi en kille som började tokragga på Sofia. Det var så sött. Han frågade först hur gammal hon var och sedan om hon var singell/ville hitta på något och ifall hon var från Norrköping. Modigt av honom tycker jag. Jag blir så glad när livet är lite som på film. Ok nu är ju inte Sofia singel och killen var ju inte precis hennes typ men i alla fall. Skoj när det händer trevliga saker. Han var inte alls så sliskig som det kanske låter utan raggade faktiskt på ett smakfullt sätt även om det var på en IKEA-parkering efter stängningdax. På vägen hem kom vi på en massa trevliga saker vi borde hitta på medans vi satt och åt chips och glass från donken i Sofias nya bil som jag nu har döpt till Silver Fang. :D

Nu måste jag ta tag i vad jag ska ha på mig imorgon. Då får jag inte försova mig för jag ska på invigning av Selstor i Åkersberga och en massa affärsmöten som jag inte är förberedd  på i stockholm. Önska mig lycka till. Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Aww lilla gumman då, kan du inte gå barfota på jobbet?

Jag ska börja jobba på Catapult i Linköping, ännu ett säljjobb tyvärr...

Kommer du förbi nån em?

2008-09-02 @ 23:47:39
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Glöm inte berätta om invigningen när du kommer hem. Johan och jag ska ju övervaka när vårt hus kommer idag, bara en timme kvar och jag är så nervös!

2008-09-03 @ 07:23:18
Postat av: Sofia

Jo just det, vi skulle gett killen numret till Ellen. Ju mer jag tänker på det desto mer verkar det vara en bra idé. Dumma oss som inte gjorde det!

2008-09-03 @ 07:24:52
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin blogg du har

2008-09-03 @ 08:31:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback