Bästa anledningen till shopping

Idag kom ju lönen och jag träffade Sofia efter jobbet för att ta en tur på stan och fika. Först var det lite svårt att komma igång. Vi var inne på Lush och Sofia shoppade badskum som luktar bubbelgum eller något slags godis. Det luktar underbart med andra ord. Själv kunde jag inte bestämma mig alls då det fanns så mycket att välja på. När vi gått igenom halva stan så hamnade vi till slut på Cubus där jag köpte ett linne.

Därefter gick vi lite till och jag fick så ont i fötterna då jag gick i nya högklackade skor som inte alls var sköna för trampdynorna. Tack vare det fick jag ju en anledning att köpa nya skor så jag skulle orka ta mig hem. :) Skulle nog säkert inte slösat bort pengar på dessa skor annars eftersom jag tyckte de var lite dyra för uggskopior. Saken är den att när jag gick hem så undrar jag varför jag inte köpt ett par tidigare. Det är det skönaste jag vart med om i skoväg. Till och med skönare än mina minnetonkastövlar. Sedan han jag precis sistaminutenshoppa lite på H&M med. Där efter vart det en cola och maffia (macka) på Fräcka Fröken medans Sofia mumsade en Greken.

När jag kom hem hade katterna levt loppan och lyckats sätta på min dator (min nya burk har knappen på ovansidan så när de hoppar upp på den kan det lätt hända en olycka) och flytta på alla mattor på golvet flera meter.


Linne från Cubus och Kofta från H&M


Mysiga pjucks från Din Sko. Fulasnygga men ååå så sköna.


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Söt kofta!

2008-09-25 @ 21:31:54
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker att stövlarna var ett bra köp, lite dyra iofs (snåla jag du vet:) ) men jag kan tänka mig att de är sköna som tusan!

2008-09-25 @ 21:37:57
Postat av: Universalappeal

Det var ett riktigt bra köp Sofia. Med tanke på att jag la 1000 spänn på mina hookerboots så var ju detta helt klart mer prisvärt.

2008-09-25 @ 21:46:00
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback