Dagens shopping osv..

På väg hem frn jobbet så gick jag på stan en sväng. Sedan hämade jag ut mina efterlängtade filmer och när jag kom hem så hede det kommit ett buzzador-paket. Sköj! Idag bjuder jag på lite bilder.


Katterna gillar lådan som min nya dator kom i. Coola blå ögon frank fick på kortet.


Silver Fang och Weed FTW! Shit vilken nördig bild.
Lägg märke till mina gamerlurar för 1000 pix och min nördiga musmatta.


Dagens shopping blev en locktång.


Tandkräm var det i Buzzador-paketet. Yeey for free stuff!


Så här ser det fortfarande ut på golvet. Vem vill hålla reda på kartonger
och sladdar när man kan spela world of warcraft på sin nya burk?
Svinläls är glad i alla fall.


Frank nosar på min gamla burk. Rip skabbdatorn!


Svinpäls ska alltid göra som brorsan. Hon är hans svans.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad dina kissar är söta! Saknar mina... Vad bra att du har handlat en "trefingertång", nu var det ju jag som skulle göra det men nu kanske jag kan få låna din någon gång?

2008-09-09 @ 20:39:45
Postat av: Universalappeal

Ja jag kunde ju inte hålla mig. Vill ju se hur det blir. :)

2008-09-09 @ 20:55:02
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Malin

Den nördiga musmattan har du fått av mig så då är den inte nördig längre =)

Silver Fang-häng snart alltså? Bortsa tänderna i lite gratis tandkräm kanske? =)

2008-09-12 @ 12:19:22
Postat av: Universalappeal

Men den är ju klart snyggast. Har haft den i flera år nu och bävar inför den dagen då den börjar bli för sliten. Ja vi får ta en silver fang dag snart. Du har ju inte sett de oklippta när silver hugger huvudet av akakaboto. haha!

2008-09-14 @ 15:18:12
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback