God morgon, god morgon!

Tjena på er alla bäverbarn. Idag skulle jag nog behövt ligga kvar i sängen ytterligare några timmar. Jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter. Men man har ju ingen annan än sig själv att skylla den här gången. Låg uppe och tittade på Weed igår tills ögonen var helt fyrkantiga. Tänkte att jag skulle se klart allt men fick ge upp när jag bara hade 2 avsnitt kvar. Fast jag var så trött kunde jag bara inte somna. Hur jag än vred på mig så låg jag inget skönt. Fy vad jag hatar när man ahr sådana nätter. Om inte Kalle väckt mig i morse hade jag nog aldrig kommit upp. Yeey för sambo som är duktigara på att komma upp än jag på morgonen, och då är han rätt kass han med ska ni veta. :)


Klockan är inte min kompis!


Träffade Anna på bussen idag. Hon skulle till sthlm och planera något Birger Jarl-jubileum som ska vara 2010. Coolt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback