Megaseg

Sitter och försöker få lit ejobb gjort inför imorgon men det går så där. Är fortfarande så sliten. Svinpäls har försökt komma in genom ett litet hål på en stor kartong i 20 minuter nu utan framgång. Hon krafsar och jamar och håller på. Kalle är hemma och ligger nu och sover i soffan. Det vart inte mycket sömn för han därborta. Jag som trodde att jag skulle få bli omhändertagen lite. :( Får bjuda på en bild på när jag ar i sthlm och partajade senast. Det vill säga 100 år sedan. Är jag inte tuff med kedjor med pärlor i kjolen. Haha! Hittade mitt halsband här om dagen med. Kände mig som Carrie i satc när hon hittar sitt. YEEY!

Dags att  ("lkmmmmkllllllllllllllllllllllllllllllllllääääääääääääääääääääääääääääääää" -svinpäls hoppa upp på tangentbordet.) jobba igen. Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gullig bild på dig måste jag säga, du är så söt så. Hoppas jobbandet gick OK igår, själv är jag på jobbet och sliter. OK, har bara varit här typ en kvart fast jag hade som mål att komma innan kl. 7, men när jag skulle upp ur sängen gick det inte. Gäääsp, är sömnig redan nu och usch vad långt det är till fikat....

2008-09-15 @ 07:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback