Mobilskoj!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?

Okej! Jag står vid söder tull då..

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! Jag är  sjuk idag.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej! Hoppas allt är bra.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Ja


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Just det. Kan det funka?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Räksmugglare
 
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad blir det för din del ikväll?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Och jag sitter på toa nu.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vaken?

10. Din romantiska replik?
Nu har pengarna kommit.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej och välkommna till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Karin

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!

2008-09-20 @ 15:21:25
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Johanna

Roligt! Jag måste testa, kolla resultatet hos mig ;)

2008-09-22 @ 18:41:54
URL: http://hannisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback