Spicy hot

Har precis ätit lunch från Spicy hot. Det du Kalle, äntligen fick jag med äta där.. Idag fick jag nämligen med mig Camilla så vi åkte iväg och hämtade. Är så mätt nu så jag fick rulla till datorn.

Annars känner jag att jag mest flytar omkräng i tillvaron. Funderar på om jag ska försöka sätta några mål elelr planera in något spännande i mitt liv så man känner att man har något att se fram emot. Idag kom ju lönen som sagt så idag blir det till att ta en sväng på stan tror jag. Kanske att man kan ge sig själv en liten uppmuntrande gåva så här när man är lite hösttrött. Några bra tips på vad det skulle kunna vara?

Ok! Så här tråkigt hade jag innan jag åkte och käka så jag tog kort med mobilen på grejer på mitt skrivbord. Stört va?


Det är i alla fall saker som jag bara måste ha förutom allt godis som inte är med på bild denna gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback