Slagsmålsklubben

Efter att jag jobbat över ännu en dag på jobbet så gick jg hem till Karin för att kolla in hennes nya lägenhet. Väl där så bestämde vi oss för att gå ner till spicy hot och hämta lite mat och kolla på idol. Underbart gott och mysigt! Det vaar så skoj att träffa dig Karin. Har ju inte sett dig på evigheter. Grattis till nya jobbet med. Nu funderar jag på om jag ska vara så duktig så jag går och lägger mig i tid idag. Imorgon ska vi på något seminarium med jobbet och det vill jag inte missa. Men först ska jag ta och ringa Sofia och se om hon somnat ifrån mig. Hon jobbar för mycket!

Ska föröka fixa en ny design till bloggen med. Den har ju sett ut så här i evigheter nu men det får bli en annan dag. Tjoflöjt!

Bjuder på Kasta sten så här på kvällskvisten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback