Ett inlägg för er grabbar

Idag var det öppet hus på idrottsparken som Kalle drog med mig på. Det var mysigt att komma ut och så åt vi tårta med kaffe där för 10 pix. Sweet!


Kalle spanar runt.


Jag spanade runt och titta vad jag såg. Kännigendeisar!


Vad i hela friden är det här för filurer kanske ni undrar? Någon som känner igen dom?


Tårtatime!


Utsikten när vi åt tårta.


Vi gick runt och spana lite till. Heja IFK!


Stig Helmer var där. (han var likare framifrån men jag har tyvärr inget kort på det)


Efter turen på idrottsparken vart det en tur på stan och lunch på Sandy´s.
Tack sofia för kupongerna. :)

Som ni ser är Kalle modell idag. Inte likt mig men jag är faktiskt inte med på ett enda kort. Nu ska jag kolla in vad som finns i mitt H&M-paket jag hämtade ut idag.

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

skorna finns nu ;P

2009-04-18 @ 18:49:08
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Visa vad som fanns i paketet från hm!!!

2009-04-19 @ 11:24:09
Postat av: Johan B

Jaså, fröken paparazzi igång alltså!! Riktiga snyggingar du fångade på bild måste jag säga...haha! :)

2009-04-19 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback