Grillpartaj och flygbiljett

Här kommer lite bilder från kvällen!


Jag var ju hos min syster och grillade lite. Kolla vem som var där. Sören! Franks polare.


The grillmasters!


De lyckades få fyr på kolen tillslut!


Ser lite kyligt ut. Som tur är hade jag långkallingar. :)


Malin serverar sig själv lite rödtjut. Grabbarna tog hand om grillen.


Ser dock ut som om Micke får rök i ögonen på denna bild så frågan är hur bra det gick.


En av tre som var där från vår lilla MJ-kvartett.


Malin och Mickes grannar/vänner var också med och grillade.


Malin ser ut att gilla maten, eller?


Malin fixar flygbiljetter. Dock så nekades min beställning 2 gånger. Antingen har jag
bokat 3 platser eller så fick jag 1. Det var massa konstiga strul med varningar
om dubbelbokningar osv. Har inte heller fått något bekräftelsemail än så vi får
se hur det går med den saken. måndag 27:e till fredag 31:e blev det i alla fall.


Det vart i alla fall lite partylekar även om vi inte lekte alla lekar Malin förberätt.


Man blir allt lite crazy efter lite vin och Philemon Arthur and the Dung. :)


Malins kisse Phoenix kliar sig lite.


Hon ville typ aldrig vara still när jag skulle ta kort på henne men ibland gick det.


Extrem närbild.

En mycket trevlig kväll som jag hoppas kommer upprepas många gånger. Är mycket avis på att Malin och Micke har en så bra gård. Perfekt att grilla på. Bra med utemöbler och blommor överallt. Nu ska jag avsluta denna dag. Trött som en gris. Tack för ikväll!




Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Övertrött ja :D



Tvättstuga är ju bara så tråkigt... men då kan man ju passa på att städa och sånt också :)



Vilka söta små kissar :D

2009-04-18 @ 02:19:58
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

härligt med grillat, finns inget bättre. Hopppas de ordnar sig me flygbiljetterna!!

2009-04-18 @ 09:01:18
Postat av: Sofia

Morning, morning! Är du uppe? Träningen börjar ju kl. 11 ;).

Nu drar jag in till stan för att käka hotellfrukost. Hoppas du är avis ;).

2009-04-18 @ 09:02:47
Postat av: jossan

aa ;) tack <3 vad gör du idag då?

kram

2009-04-18 @ 09:28:34
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: LINDA

Det ser jättetrevligt ut! Fina kattbilde också!

2009-04-18 @ 09:33:26
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Tool

Hahaha gud va roligt det ser ut att ni har haft!

allt bra?

2009-04-18 @ 10:34:24
URL: http://ttool.blogg.se/
Postat av: nikki

hur länga har du haft katten?:)

hah, tack vad gla jag blir:)

2009-04-18 @ 11:37:34
URL: http://nikkkis.blogg.se/
Postat av: malin

tack för en extremt härlig kväll!! det får vi göra om massor av gånger!

nu har micke dragit iväg till staterna och jag är lämnat hemma heeeeelt sjäääääälv (förutom phoenix då...) om ni har något planerat så count me in!

vilka härliga bilder du tog under kvällen! gillar speciellt den på micke när han får röken i ögonen, what a handsome man ;)

jag lyssnar väldigt högljutt på lasse lindh nu och försöker plugga! =)

ha det kalas!

2009-04-20 @ 13:47:15
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback