Jag knarkar

Min drog kallas hemnet. Det knarkar jag dagligen i jakt på den perfekta lägenheten. Skit att allt som är lite skapligt är på tok för dyrt bara. Jag funderar på att sälja nästan allt jag äger på tradera/blocket. Tänk vad skit man har som man i alla fall inte använder. Jag är expert på att samla på mig grejer.

Shoppingförbud är nog något som helt klart vore bra för mig. Dock är det ju vårtider och suget efter shopping är större än någonsin. Tänk bara alla våriga kläder och blommor till balkongen och glass i mängder. Sånt kan man ju knappast vara utan. Äh! Jag bor ju rätt bra i alla fall. Billigt är det så jag kan ju lägga lite slantar på nya skor ibland. :)


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Där sitter jag med vill jag lova =)

2009-04-07 @ 13:36:48
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback