Paket från ebay

Idag kom 2 paket eftersom jag shoppat loss lite på ebay.

Det ena var paljettkjolen jag visade för några inlägg sedan. Den var lite liten då jag gärna inte vill ha den så långt upp i midjan. Det blir i kortaste laget då kan man säga. Ska se om jag kan trixa till den på något sätt eller om jag kan gå ner något kg. Den är ju så snygg så jag vill ju så gärna ha den.

Det andra är en klänning som jag dörst funderade på om jag skulle ha på bloggpartyt. Nu vet i spörs. Den är lite stor på vissa ställen (läs röven) och lite liten på andra (lös över magen). Jag är ingen hejare på att sy men det kanske går att fixa till det där med. Annars blir det väl bloppis framöver. hehe!

Nej me vad i hela friden ska man ha på sig på bloggpartyt då? Vårig klädsel. Humm! Jag har ju vintageklänningen jag hade i midsommras men den spräckte jag i ryggen då. Men andra ord måste jag utöva mina sykunskaper på den med. LOL!

Svart är väl för övrigt en vårig färg eller vad säger ni?

Sorry för missad outfitbild idag. Jag gick och tränade så nu sitter jag hemma i pjamas och tänker inte klä på mig igen för den sakens skull. Ska försöka ta med kameran imorgon så ni får se lite Magenta istället. Svarar på era kommentarer då med för nu blir det sängen och Desperate Housewives och sedan sussa. God natt!


Klänningen som sprack i ryggen på midsommarafton. Fick dölja det
med en kofta. Den har ju trots allt några år på nacken då den gått i arv
mellan oss systrar i familjen. Jag är dock sist att ha den och har
 haft den i 10 år nu. Inte så konstigt om den är lite tajt kanske. :D


Kommentarer
Postat av: Lina (Niizza)

Vilken fin klänning!! liknar en klänning som min syster hade på sig på studenten på 80-talet. Jag ville så gärna ärva den men den passar inte mina korta 156 cm eftersom min syster är ca 175 :(..... du får lycka till med ditt syprojekt!!

2009-04-20 @ 22:03:25
Postat av: MISSEXTRA

Tack för att du röstade i min veckansblogg tävling! Nu ligger vinnaren av veckansblogg uppe men också de som vann länktävlingen. Gå in och kolla det kanske blev just du!!:D

2009-04-20 @ 22:03:32
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: sara

va kul vi ska ha.. men va ska man ha på sig?hmmmm :)

2009-04-20 @ 22:41:19
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: MS - amor vincit omnia

SV: ja visst är den :) sjukt jävla bra film!



allt bra med dig då? :)

2009-04-20 @ 22:43:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Therése

Hoppas du får en fin dag :)

2009-04-21 @ 06:43:21
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var en underbar klänning...!!!!

2009-04-21 @ 07:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback